Zsaluzia vezérlő

 (Blind Conrol)

001 002 003 002 004 002 Logika 002 Log 002 rnyékolás 002
 
 Zs2  Zs1

Ha az építőkocka bal felső sarkában a Blokk beallitas - ra kattintunk akkor megnyílik a beállítás ablak. Itt megadhatóak a paraméterek. Ha ezeket a paramétereket külső logikán keresztül szeretnénk megadni, akkor pipáljuk ki a „Mutasd az összeset” jelölőnégyzetet.

Zsaluzia vezérlő éptőkocka, a System bemeneten egy „Sun auto tracking” blokkal összekötve napkövető zsaluziavezérlést tudunk megvalósítani.

Ha a zsalucia motor már csatlakoztatva van, akkor a Blokk beallitas kombra kattintva, a megnyíló ablakban az alábbi gombra kattintva, az építőkocka meg tudja határozni az árnyékoló futási dejét.

zs auto

Fontos ! A rendszer akkor érzékel végállást, ha a relén 200mA-el nő a teljesítmény.

Központi redőny indításkor a program 1 másodperc eltolással indítja az árnyékolókat, a nagy indulási áramok elkerülése végett.

Bemenetek:

Position (target) in %

Kívánt magasság pozíció %-ban. 0%= nyitva, 100%= Zárva

0-100

      

Slope (target) in %

Kívánt léc döntés pozíció %-ban. 0%= nyitva, 100%= Zárva

0-100

    

Up

Rövid impulzus: billentés, hosszú nyomás: teljesen fel.

 

    

Down

Rövid impulzus: billentés, hosszú nyomás: teljesen le.

 

    

Central Up

Központi FEL

 

    

Central Down

Központi LE

 

    

Stop

Leállítja az árnyékolót Legmagasabb prioritás.

 

    

Current Up

Árammérés nyitáskór (Elavult csak gen 1-es IO esetén)

 

    

Current Down

Árammérés záráskór (Elavult csak gen 1-es IO esetén)

 

    

Wind Guard

Szél védelem (amíg itt "1" van, addig az árnyékoló fent van)

 

    

Type

Jelenleg inaktív (NE KÖSD BE)

 

    

Running time up

A teljes nyitás időtartama

alap: 10 sec

    

Running time down

A teljes zárás időtartama

alap: 10 sec

    

Rotation duration

A léc billentésének időtartama

alap: 2 sec

    

Min dwell time

Minimum megállás a forgásirány váltás előtt

alap: 0,5 sec

    

Motor current

A motor névleges árama amperben

 

    

Post processing

Az az idő, ameddig az irányító relé aktiválódik, miután a redőny elérte a véghelyzetét (felül vagy alul)

 

    

Pulse duration

Hosszú   nyomás ideje.

 

    

System input

Rendszerbemenet a belső funkciókhoz

 

    

  

   

 

Kimenetek:

 

Árnyékoló pozíciója (0%= nyitva, 100% = zárva)

    

    

Slope (is) in%

Lécek pozíciója (0%= nyitva, 100% = zárva)

    

    

Motor up

Motor fel irány

    

    

Motor down

Motor fel irány

    

    

Upper endposition

"1" -et ad ha aredőny teljesen fent van

    

    

Bottom endposition

"1" -et ad ha aredőny teljesen lent van

    

    

Error up

Hibajel, ha a motor árama felfelé menetben megnő.

    

    

Error down

Hibajel, ha a motor árama lefelé menetben megnő.

    

 

He létrehozunk a szerkesztőben egy árnyékoló blokkot, az automatikusan létrejön a VISU szerkesztőben.

Visu 002 visu árnyékoló 002
Ezt az VISU eszközt elhejezhetjük mind a grafikus, mind az ikonos szerkesztőben.
rnyékoló 1

Ha az egeret az elem bal felső sarkára húzzuk, akkor megjelenik egy villáskulcs ikon 005 .
Az ikonra kattintva megnyillik a beállítás ablak:

rnyékoló 2

 Név:

Az árnyékoló neve. Ha itt megváltoztatja, akkor a logikában is automatikusan megváltozik.

Zoom:

Ha van elegendő hely a felületen, akkor kép nagyítható.

Funkció:

  • Bekapcsolás:                   Vezérelhető a piktogrammról az árnyékoló
  • Csak megjelenítésre:       Állapot jelzés, nem vezérelhető az ikonról.
  • link:                                   Ugrás másik „Lapra”

 Állapot    

  • Aktív
  • Tétlen

Megjelenítés:

  • Hagyományos
  • Görgősávok

A mentés gombra kattintva azonnal megjelenik az appban az új ikon.

Applikáció:

rnyékoló 3
1:   A zsaluzia neve
2:   A kerek ikonra kattintva felmegy a zsaluzia
3:   A csúszkát mozgatva billenti a léceket
4:   Megnyitja a finombeállító menüt
5:   Ezen a területen az applikációban újjal, vagy PC-n egérrel be lehet állítani a magasságot

A finombeállító menüben a bal oldali csúszkával a magasságot, a jobboldalival a léc dőlésszögét tudjuk megadni.
rnyékoló 4

Figyelem! Ha nagyon sokszor mozgatunk kicsiket, előfordulhat, hogy kicsit eltér a grafika a valóságostól. Ez e legközelebbi végállásba mozgatáskor szinkronba áll.