Üzletszabályzat

Általános szerződési feltételek:

Megrendelésének leadásával ÖnSmart-Home Hungária webshop vásárlója lesz.
Kérjük, szíveskedjenek figyelembe venni, hogy cégünk kizárólag magyarországi megrendeléseket teljesít!

Az eladó:          Két-Vill 2007 Bt

Cím:                  2120 Dunakeszi Mikszáth 10.

Cég adószáma: 24505822-2-13 

Engedélyszám: Cg. 13-06-014491

Telefonszám:   +36 30 542 9890

                         +36 30 9 711 411

e-mail:               loxone.bolt@gmail.com

                         ket.vill.rgy@gmail.com

 

Szerződés tárgya:

A szerződés tárgya a Smart-Home Hungária webshop internetes áruházában megrendelt árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó oldalon tekíntheti meg, bizonyos cikkeknél lehetősége van több kép megtekintésére is.

 

Vételár, fizetési feltételek:

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is (27%) A termékek mellett szereplő vételárak nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon. Kivételt képezhetnek a 30 000 feletti raktáron nem lévő áruk. Ezek beszerzése előtt írásban egyeztetünk önnel. A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet, ezek között szabadon választhat.

  • Magyarország területén a futárszolgálatnak készpénzben,
  • Előre utalással, futárszolgálattal történő szállítással,
  • Előre egyeztetett időpontban raktárunkban, készpénzben, a mindenkori jogszabályban meghatározott összegig.  

 

Szállítás:

Szállítási információk A megrendelt termékeket Postai (MPL futárszolgálat) úton szállítjuk, csak Magyarország területén. A mindenkor érvényes Postai díjak figyelembevételével. A megrendelt termékek ellenértékét és a Posta költséget, továbbiakban Szállítási költséget a Vételár, fizetési feltételek pontban meghatározott módon kell kiegyenlítenie, amennyiben Ön a Postai szállítást választotta megrendelésének elküldésekor. A csomagban megtalálható számla tartalmazza a szállítási költséget, és a termékek részletezését is.

Szállítási határidő: termékcsoporttól függően 3-12 munkanap, raktáron nem lévő import termékek esetén egyeztetés szükséges.

Sikertelen kézbesítés: Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben Önt terhelik. Az ingyenesen szállított termék újra kiszállítása nem ingyenes.

Szállítási felelősség Mindent megteszünk a tökéletes kiszolgálás valamint a pontos kiszállítás érdekében, de a rajtunk kívül álló okokból bekövetkező esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Smart-Home Hungária üzemeltetőjét kártérítési kötelezettség NEM terheli. Kérjük a csomag átvételekor ellenőrizze, hogy a megrendelt termékek hiánytalanul kiszállításra kerültek, mert utólagos reklamációval nem áll módunkban foglalkozni! Amennyiben a számlához képest hiányt vagy sérülést észlel, a csomagot ne vegye át, vagy azonnal jelezze ügyfélszolgálatunknak, és a futár által felvett jegyzőkönyv másolatát juttassa vissza hozzánk. Kollégáink a legrövidebb időn belül, díjmentes szállítással pótolják a hiányzó terméket.

 

Megrendelés lemondása:

Megrendelését lemondhatja a bejelentkezés után megjelenő 'Saját adatok' menüpontban vagy ügyfélszolgálatunknak küldött elektronikus levélben, vagy telefonon, amíg megrendelés nem lett átadva szállításra. Megrendelésének állapotát figyelemmel kísérheti a 'Saját adatok' menüpontban.

 

Elállás joga:

A vevő a 17/1999. Kormányrendeletben foglaltak szerint és a 2001.évi CVIII. törvény alapján gyakorolhatja a vásárlástól való elállási jogát.

 

Egyéb:

Az internetes áruházban található termékek döntő többsége azonnal, raktárról rendelkezésre áll. Amennyiben az adott termék kifogyott, lehetőség szerint külön jelezzük. A beszerzési idő a gyártótól és a gyártó országtól függően 1-12 hetet vehet igénybe. A megrendelés visszaigazolásakor munkatársaink minden esetben tájékoztatják a megrendelőt az esetleges raktárhiányról. A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek esetleges pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A gyártók fenntartják maguknak a jogot a termékek jellemzőinek, értesítés nélküli megváltoztatására, módosítására. Az árucikkek mellett található fotók valós képek, kivételt képeznek a változó gyártóval megjelölt termékek itt az árucikkek csomagolása, megjelenése, tartozékai ettől eltérhetnek. A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, az általános forgalmi adó egységesen 27%. Az ettől eltérő adótartalmat külön jeleztük. Az akciós termékek ára minden esetben a készlet erejéig, vagy a külön feltüntetett feltételeknek, időszaknak megfelelően érvényesek. Munkatársaink bizonyos termékcsoportok esetén ellenőrizhetik a szükséges hatósági engedélyek meglétét.

 

Jótállás:

I. A 2021. január 1-jét követően megvásárolt termékek esetében az alábbi újítások kerülnek bevezetésre (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet):

1. A jótállási idő „sávossá” válik a termék árától függően

 
2021. január 1-jétől a kötelező jótállás alá tartozó termék árától függ, hogy hány év jótállás jár. A jótállási idő a termék árától függően 1 év, 2 év vagy 3 év lehet.
 
Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 10 000 Ft – 100 000 Ft közé esik, 1 év jótállás vonatkozik a termékre. 
Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 100 001 Ft – 250 000 Ft közé esik, 2 év jótállás vonatkozik a termékre.  
Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára a 250 000 Ft-ot meghaladja, 3 év jótállás vonatkozik a termékre.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

2. Egyértelművé válnak a javítással kapcsolatos határidők
 
A) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: II. pont) első alkalommal hibásodik meg és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítja, hogy a termék nem javítható, akkor a vállalkozás 8 napon belül köteles cserélni a terméket. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a vásárló részére.

 
B) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: II. pont) meghibásodik és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítása szerint a termék javítható, akkor a vállalkozásnak a korábbi szabályoknak megfelelően ezután is törekednie kell a termék 15 napon belüli javítására. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. Ennek célja, hogy a vásárló tudja azt, hogy meddig kell a terméket nélkülöznie. A tájékoztatást a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvételi igazolásra alkalmas más módon kaphatja meg legkésőbb a javításra átadástól számított 15. napon. A vállalkozás tájékoztatási kötelezettségének megvalósulását a fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.

 
C) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó terméket (lásd: II. pont) 30 napon belül nem tudja megjavítani a vállalkozás/szervíz, akkor a vállalkozás 8 napon belül cserélni köteles a terméket, tehát a fogyasztó egy új terméket kap. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó (vásárló) részére.
 

 
D) Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék (lásd: II. pont) a harmadik javítást követően újból meghibásodik, akkor a vállalkozás 8 napon belül köteles cserélni a terméket, tehát negyedik alkalommal már nem ragaszkodhat a javításhoz a vállalkozás. A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik. Tehát nem azt értjük rajta, hogy a termék háromszor ugyanazt a hibát produkálja pl.: 3-szor elromlik a kapcsoló, hanem 3-szori hiba függetlenül attól, hogy összefüggnek-e, pl.: elromlik a kapcsoló, rossz a motor, kiszakad a vezeték
Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó (vásárló) részére.

E) A jótállás időtartama a 2021. január 1-jét követően vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta, azaz amíg a hibás termék a vállalkozásnál, vagy a szerviznél javítás alatt van. Így elkerülhető, hogy miközben a javítási idő alatt nem tudja használni a vásárló a terméket, lejár a termékre vonatkozó jótállási idő. Ez elsősorban a jótállási idő végéhez közeledve meghibásodott termékek esetén lehetséges.

3. E-jótállási jegyet is ki lehet állítani
 
Továbbra is megmarad a lehetőség, hogy papíron, nyomtatott formában adja át a jótállási jegyet a fogyasztónak a vállalkozás. Azonban a vállalkozás dönthet úgy is, hogy a jótállási jegyet elektronikus úton adja a termék mellé, mind online vásárlás, mind üzletben történő vásárlás esetén. Az elektronikus úton átadott jótállási jegyet nevezzük e-jótállási jegynek. A vállalkozás dönti tehát el, hogy papír alapon vagy elektronikus formában adja át a vásárló részére a jótállási jegyet. 
 
Az e-jótállási jegyet legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon kell átadnia a vállalkozásnak a fogyasztó részére. Az e-jótállási jegy érkezhet e-mail formájában vagy letölthető dokumentumként vagy felhasználói fiókba küldöttként vagy applikáción keresztül.
 
További újdonság, hogy az elektronikusan átadott számla egyben jótállási jegy is lehet abban az esetben, ha tartalma megfelel a jótállási jegyre vonatkozó összes előírásnak.
 
4. A jótállás érvényesítéséhez nem kell a csomagolást megőrizni
 
A gyakorlatban számos vállalkozás jogsértő módon megköveteli a termék eredeti csomagolásának megőrzését a jótállás érvényesítéséhez. A 2021. január 1-jétől érvényes szabályok egyértelműen kimondják, hogy a jótállási igény érvényesítésének nem feltétele a termék csomagolásának megőrzése. Tehát a csomagolás hiányában is érvényesíthető a jótállási igény.
 
5. A jótállás kezdő időpontjának meghatározása beüzemeléshez kötött termék esetében

Egyes kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek esetében beüzemelés szükséges a termék, például beépíthető tűzhely vagy kazán használatához. Előfordulhat, hogy a beüzemelésre a vásárláshoz képest később kerül sor. Ha ezt a fogyasztó a vásárlást követő 6 hónapon túl teszi meg, akkor a jótállás kezdő időpontja a termék átadásának (a vásárlásnak) a napja lesz. Ha a vásárlást követő 6 hónapon belül üzemelik be a terméket, akkor a beüzemelés napján kezdődik a jótállási idő. 

6. A szakvélemény kötelező tartalmi elemeinek rögzítése
 
A szavatossági és jótállási igény érvényesítéséhez a szakvélemény kérése továbbra sem kötelező előírás például egyszerű megítélésű, vagy a vállalkozás által nem vitatott esetekben. Ha a vállalkozás azonban azt állítja, hogy a fogyasztó okozta a termék hibáját, tehát a hiba a nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezett a terméken, akkora hiba okát a vállalkozásnak kell bizonyítani szavatosság alá eső termékek esetében, a vásárlástól számított hat hónapon belül, majd ezt követően másfél évig a fogyasztónak kell bizonyítani. A bizonyítás a szakvéleménnyel történik. A jótállás esetében a teljes idő alatt a vállalkozás bizonyít, tehát a szakvéleményt a vállalkozásnak kell kérni. A 2021. január 1-jétől amennyiben minőségi kifogás merül fel, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti jogvita megoldása érdekében készül szakvélemény, akkor a jogszabály rögzíti annak a kötelező tartalmi elemeit, azért, hogy a rendeltetésszerű használat bizonyítása ténylegesen megtörténhessen.
 
A szakvélemény kötelező tartalmi elemei:
  • megrendelő neve és címe;
  • üzlet neve és címe;
  • vizsgálat tárgya;
  • vizsgálati díj összege;
  • vizsgálati díj fizetésére kötelezett;
  • termék beérkezésének időpontja;
  • vásárlás időpontja;
  • minőségi kifogás bejelentésének időpontja;
  • fogyasztó kifogása;
  • vizsgálati módszerek;
  • vizsgálat megállapításai indokolással ellátva;
  • tájékoztatás;
  • egyebek.
 
Fontos kiemelni, hogy a szakvélemény kötelező elemeire vonatkozó szabályok vonatkoznak az alábbi termékkörökre is:
  • elektromos kerékpár;
  • elektromos roller;
  • quad;
  • motorkerékpár;
  • segédmotoros kerékpár;
  • személygépkocsi;
  • lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi;
  • utánfutó;
  • motoros vízi jármű
 
7. Hova viheti a fogyasztó a terméket, ha a vásárlást követően meghibásodott?
 
A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében a jótállási igény érvényesítésének helye lehet a vállalkozás székhelye, telephelye, fióktelepe és a javítószolgálat is. A fogyasztó döntheti el, hogy melyikhez fordul kijavítás iránti igényével. A módosítás célja az volt, hogy elkerülhető legyen az a gyakorlat, hogy a jótállási igény intézését a vállalkozás a székhelyére teszi, így például egy békéscsabai fogyasztónak a budaörsi telephelyre kellene utazni a jótállási igények intézése érdekében. 
 
Amennyiben a vállalkozással nem tudja rendezni a vitát a fogyasztó, úgy a fogyasztóvédelmi hatósági hatáskörben eljáró kormányhivatalhoz, valamint a békéltető testülethez fordulhat a fogyasztó.
 
 
8. A szerviz kereskedő felé irányuló értesítési kötelezettségének pontosítása 
 
A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá eső termékek esetében a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást, kereskedőt a termék kijavítását követő öt munkanapon belül a javítás elvégzéséről. Ezt a fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.
 
Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni erről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül.
 
Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása előreláthatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a javítás várható idejéről a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül.
 
Ha a termék első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy a termék javítása nem lehetséges harminc nap alatt, a javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a vállalkozást a megállapítást követő öt munkanapon belül.
 
II. Mely termékekre vonatkozik kötelező jótállás 2021. január 1-jétől?
 
A kötelező jótállás alá tartozó termékek :
  • háztartási készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen hűtőszekrény, fagyasztó, kombinált hűtőszekrény, villanytűzhely, mosógép, centrifuga, szárítógép és ezek bármely kombinációja, mosogatógép, vasaló, vízmelegítő, fűtő-, légkondicionáló- és egyéb légállapot-szabályozó berendezés, porszívó, gőzzel működő tisztítógép, szőnyegtisztító-gép, padlósúroló- és fényesítőgép, varrógép, kötőgép, villanybojler, szivattyú;
  • villamos energiával működtetett konyhai kisgépek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen mikrohullámú sütő, kenyérsütő, kenyérpirító, kávéfőző, kávéfőzőgép, vízforraló, konyhai robotgép, grillsütő, olajsütő, ostyasütő, fánksütő, gofrisütő, szendvicssütő, elektromos palacsintasütő, elektromos pizzasütő, elektromos rotyogtatófazék, elektromos serpenyő, elektromos popcorn készítő, elektromos kontaktgrill, forgónyárs, mini tűzhely, rizsfőző készülék, tésztafőző, tojásfőző, ételpároló, légkeveréses főzőedény, gyümölcsaszaló;
  • gázkészülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen tűzhely, konvektor, gázkazán, gázbojler, gázgrill, gázzsámoly, gázsütő, gázperzselő, gázlámpa;
  • motoros kerti gépek és nem motoros kertészeti eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kapálógép, fűnyíró, fűkasza, tologatós fűnyíró;
  • motoros kézi szerszámok 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen láncfűrész, fúrógép, ütvefúrógép, sarokköszörű, körfűrész, gyalu;
  • legalább egyéves kihordási idejű gyógyászati segédeszközök és készülékek, valamint napszemüvegek 10 000 Ft eladási ár felett;
  • egészségmegőrző termékek és eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen elektromos masszírozó, mágneses termék, fényterápiás eszköz;
  • közlekedési eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kerékpár, elektromos kerékpár, elektromos roller, quad, motorkerékpár, segédmotoros kerékpár, személygépkocsi, lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi, utánfutó;
  • motoros vízi járművek 10 000 Ft eladási ár felett;
  • gyermekgondozási cikkek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen pelenkázó-, illetve mosdató-állvány, babakocsi, magas- és asztalra szerelhető etetőszék, biztonsági gyermekülés;
  • gyermekmegfigyelő berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen légzésfigyelő, szívhangfigyelő, bébiőrző;
  • gyermekhinták, csúszdák és hasonló tevékenységet igénylő gyermekjátékok bel- és kültéri, otthoni használatra 10 000 Ft eladási ár felett;
  • világítástechnikai termékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen lámpatest, fényforrás;
  • biztonsági riasztó- és jelzőberendezések 10 000 Ft eladási ár felett;
  • elektronikus hírközlő végberendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen telefon, mobiltelefon, telefax-készülék, több funkciós készülék;
  • híradástechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen üzenetrögzítő, kihangosító készülék; műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televízió, projektor, videomagnó, rádió, autórádió, rádiós ébresztőóra, műholdas helymeghatározó, lemezjátszó, szalagos és kazettás magnó, CD-felvevő és lejátszó, DVD-felvevő és lejátszó, játékkonzol, Blu-ray lejátszó és -író, asztali médialejátszó, egyéni hangrendszer, keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal, mikrofon és fülhallgató, head-set;
  • információtechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen asztali számítógép, laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner, fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder, diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő, számológép, zsebszámológép;
  • irodatechnikai berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen iratmegsemmisítő, fénymásoló, laminálógép;
  • írásvetítők és filmtechnikai berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen film- és írásvetítő, filmnagyító, filmelőhívó- és filmfeldolgozó készülék;
  • optikai eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen távcső, látcső, mikroszkóp, teleszkóp;
  • hangszerek 10 000 Ft eladási ár felett;
  • órák és ékszerek 10 000 Ft eladási ár felett;
  • bel- és kültéri bútorok, fekvőmatracok 10 000 Ft eladási ár felett;
  • mérőműszerek, generátorok, tápegységek 10 000 Ft eladási ár felett;
  • lőfegyverek 10 000 Ft eladási ár felett;
  • sporteszközök, vadászathoz és horgászathoz kapcsolódó eszközök      10 000 Ft eladási ár felett;
  • villamos energiával működtetett szépségápolási eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen hajszárító, hajformázó, testszőrnyíró gép, epillátor, villanyborotva;
  • nemes és félnemes szőrmésbőrből készült szőrmeruházati termékek    50 000 Ft eladási ár felett;
  • az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett.
A kötelező jótállás alá tartozó termékek közé tartozik 2021. január 1-jétől továbbá:
  • nyílászárók 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen ablak, kül- és beltéri ajtó, garázsajtó;
  • árnyékolástechnikai eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kézi vagy motoros meghajtási redőny, reluxa, napellenző, szalagfüggöny;
  • kaputelefon, riasztóberendezés, kamerás megfigyelőrendszer 10 000 Ft eladási ár felett;
  • garázskapu és egyéb kapu meghajtás, vezérlés 10 000 Ft eladási ár felett;
  • zuhanykabin, kád, csaptelep 10 000 Ft eladási ár felett;
  • napkollektor, napelem rendszerek 10 000 Ft eladási ár felett;
  • játék hoverboard, játék e-roller, játék drón 10 000 Ft eladási ár felett;
  • külön jogszabályban nyílt kategóriába sorolt drónok 10 000 Ft eladási ár felett.
 
  • Hiba a szállítás következtében: Amennyiben az átvett árucikk nem üzemelhető be, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Ha erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. Hibásan kiszállított termék cseréje esetén a cseredarab szállítása díjmentes. Minden egyéb garanciális ügyintézéskor a vásárló feladata gondoskodni a termék oda- és visszaszállításáról, vagy a futárszolgálat költségét megtéríteni. Folyamatos megrendelés esetén a javításra átvett termékek visszáruként való szállítása díjmentes.Kérjük átvételkor vizsgálja meg a csomag sértetlenségét, ne vegyen át sérült csomagot. Sérült csomag esetén vetessen fel jegyzőkönyvet és küldje vissza a csomagot.
  • Hiba használat közben: A rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodások esetén a terméket díjmentesen javítjuk, vagy cseréljük. A garanciaidőn túli hibák esetén a javítás térítésköteles.

Garanciát kizáró tényezők:

  • az eszközök festék vagy más vegyi anyaggal történt érintkezése
  • rovarok vagy egyéb (pl házi-) állatok rongálása
  • természeti csapás (villámlás, beázás stb.)
  • szakszerűtlen telepítés, kezelés, javítás vagy használat által okozott hibák.
  • rongálás

Felelősség korlátozása:   Smart-Home Hungária nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

  • - Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt, hogy csatlakozzon a Smart-Home Hungária weboldalára, ott megrendelést adjon le.
  • - Az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
  • Szoftveres eszközök meghibásodása esetén az esetleges adatvesztésért felelősséggel nem tartozunk. Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.306-308 §-ban, az 1997. évi CLV. tv-ben, a 117/1991. (IX.10.) számú valamint a 49/2003. (VII. 30) számú Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

 

Adatvédelem:

A tudomásunkra jutott adatokat az 1992. évi LXIII. "Személyes adatok védelméről" szóló és az 1995. évi CXIX. "Kutatás és közvetlen üzletszerzés"-ről szóló törvények előírásainak megfelelően kezeljük. Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelés, ajánlatkérés, hibaelhárítás, hírlevél és egyéb, az ügyfél által megjelölt célok kielégítésére használjuk fel. A megrendelés során kérünk minden olyan adatot - név, cím, telefonszám- amely szükséges az Ön számlájának megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához. A hibásan megadott vagy hiányos adatokból eredő kellemetlenségekért vagy ilyen okokból a teljesítés elmaradásáért felelősséget vállalni nem tudunk

 

Szerzői jogok:

A weboldalakon található képek, cikkek, video anyagok, dokumentumok, szoftverek az oldalak fenntartójának vagy üzleti partnereinek szellemi tulajdonát képezik. Mind a két esetben vonatkozik a weboldal látogatójára a hatályos szerzői jogi törvény. Tilos a közölt anyagok írásos engedély nélküli továbbközlése, értékesítése, módosítása, de saját használatra Ön számítógépén azokat tárolhatja, kinyomtathatja.